Veelgestelde vragen Bestellen & betalen Hoe kan ik betalen? Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren nadat ik hem heb geplaatst? Hoe kom ik aan een kortingscode van Paula's Choice? Bekijk alle vragen Verzenden Hoeveel bedragen de verzendkosten en hoe lang is de levertijd? Hoe wordt mijn bestelling verzonden? Wanneer ontvang ik mijn bestelling als ik op zaterdag of zondag bestel? Bekijk alle vragen Retourneren & klachten Wat valt er onder de productgarantie? Wat is het retourbeleid? Hoe kan ik een bestelling retourneren? Hoe kan ik mijn aankoop herroepen? Hoe kan ik een klacht indienen? Bekijk alle vragen Online veiligheid Hoe weet ik dat deze website veilig is? Is het veilig om mijn creditcardgegevens in te vullen bij het plaatsen van mijn bestelling? Bekijk alle vragen Productvragen Worden de producten getest op dieren? Welke producten zijn vegan? Waarom zijn niet alle Paula’s Choice producten verkrijgbaar in Nederland en België? Waarom verkopen jullie niet alle Paula’s Choice make-up producten? Bekijk alle vragen Websitesupport Wat moet ik doen als ik problemen heb met de website (bijvoorbeeld als ik niet kan inloggen of geen producten aan mijn winkelmandje kan toevoegen?) Ik heb een geregistreerde account op jullie site, maar hij blijft nadat ik heb ingelogd zeggen dat ik een ongeldige combinatie van e-mailadres/wachtwoord heb ingevuld. Waarom kan ik niet inloggen? Gebruiken jullie cookies? Kan ik op paulaschoice.nl winkelen als mijn cookies uit staan? Bekijk alle vragen